Tjing!

Tjing allihopa!

Idag har jag bara tagit det lugnt och solat och badat! :) Sedan tog jag ut kaninerna och promenerade med de i koppel. :) Efter det kollade jag och Sarah på Harry Potter och den flammande bägaren! Den var jättebra! :) Man kan inte se för många gånger på Harry Potter för de är så bra! Sedan så åt vi middag och lite sådant. Nu ligger jag här och bloggar och gör inte så mycket, men jag ska göra rent åt kaninerna snart och sedan är det typ kväll och då ska vi se på tv och då ska jag fixa med ungarnas Härstamningsbevis och sedan ska jag kolla på Almost Famous på datorn igen! :P Hihi! ^^ Jag är nog Harry Potter och Almost Famous galen! :P Men de är så bra!
Ska nog göra en till film sedan också som kommer komma ut ikväll! :)

Imorgon, ska vi åka till Little Darling och sova över hos henne där och det ska bli väldigt roligt! :D Jag längtar så mycket! Vi kommer väll mest bada i hennes pool och göra burken och sedan kommer vi nog gå hem till oss och åka ut med rullstolen! :P Hihi! Det är så roligt! Sedan ska vi få Tacos där och sedan ska vi kolla på Harry Potter! Vi ska kolla på första filmen då! Emma älskar också Harry Potter precis som jag! Men ja! :) Det var det, nu ska jag avsluta! Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0