Tjingeling bloggen!

Tjingeling bloggen!
 
Idag har jag mest varit ute med kaninerna och så. Jag gjorde också rent åt Polly och ungarna och efter det fotade jag lite med min videokamera! Den är ju ganska bra också, den funkar iallafall! ;) Men sedan så åkte jag och handlade smör, pellets till kaninerna och en glass till mig! :P Efter det var det middag och då var det någon kött med bearniesås och klyftpotatis! :D Gotti gotti! ^^ Nu vet jag inte vad jag ska göra, men jag ska sitta lite vid datorn igen och sedan ska vi se Harry Potter igen! :D Vi ska se typ Fenixorden eller Fången från Azkaban. Hihi!  Kan se alla filmer hur många gånger som helst för de är så ursäkta språket, men de är så jävla bra!!!!! :D Aja, nu ska jag avsluta! Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0