Varit i sickla! :)

Nyss kom vi hem från Sickla. :) Jag och mamma var där och shoppa lite. Eller det var mamma som köpte till sig själv mest, jag fick bara en bok! :P Men ja. :) Jag fick Klara och fölet. :) Hoppas den är bra! :) Sedan åt vi på en China restaurang och sedan åkte vi hem. Vi handlade på Konsum också och då handlade jag godis!

Ikväll ska vi se Harry Potter och The Deathly Hallows del 1! De verkar grymt bra så jag hoppas att de är det! :)
Sedan är det ju tävling imorgon, så jag var nyss ute och fixa transportburarna. Det är både rak och krok i lätt imorgon så är jättetaggad! :D Startlistorna har kommit ut nu och jag ska starta som nummer 6 med Piggelin i krok mini. Nummer 2 med Candy i krok lätt ny och nummer 6 med Fluff. I krok lätt ska jag starta nummer 6 med Theodor och I rak lätt ny ska jag starta nummer 2 med Candy, 6 med Piggelin och 9 med Fluff! :)
Det är väldigt lite starter och det är ju bra! :D Sedan ska jag också sitta som tidtagare i medel! :) Jag längtar så mycket!!!! :D

Men nu ska jag fixa lite och sedan ska vi se på Harry Potter! :D
Hej då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0