Godmorgon! :)

Godmorgon bloggen! :)
Jag vaknade för en timme och 20 min sedan ungefär. Då gick jag ner och kollade på sommarlov och det var inte så jättebra idag men ja! :)
Igår var jag ute och hoppade med Theodor, Fluff och Piggelin och jag filmade så det kommer komma typ 4 nya filmer till. :) Sedan får ni vänta tills tävlingen i Hästängen som är den 20 juni alltså på Onsdag. Jag längtar så mycket! Varken Frida eller Felicia ska tävla då men vi har typ bestämt att bara jag och Sarah alltid ska tävla i Hätängen varje år. Så vi ska ha en liten tradition! :)

På Torsdag åker vi till vårt landställe och vi kommer vara där till nästa Måndag. Vi har inget internet där så jag kan inte blogga någonting typ! :( Jag vet...men ni får stå ut! :) Jag kommer ju hem på Måndag. Vi ska fira midsommar där och jag ska ju tävla i Hälsinge kaninhoppare där! Den 30 juni som är på Söndagen! :) Sedan ska jag tävla näst nästa Lördag också som är den 7 juli och då är det i Riala! :) Nu blir det många kanintävlingar, men det är ju somsagt bara jättekul!! :)

Idag ska vi åka in till Nacka Forum och lämmna in några mattor på en mattaffär eller vad mamma sa! :P Vet inte riktigt, men vi ska iallafall till Nacka Forum och sedan vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men jag hittar väll på något!



Trackback
RSS 2.0