Hemma från stallet! :)

Haha...ja, som ni kanske märkte så skrev jag att det var Kristi himmelfärsdag idag men det är det ju inte! :P Hehe, skrev lite fel men iallafall. För ungefär en timme sedan så kom jag hem från stallet. Det var ju kul där och showen var väll bra! :) När jag kom hem så gjorde jag rent åt Fuff och Piggelin och även åt Polly. :) Sarah gjorde också rent åt Agnes. Snart ska vi äta och sedan vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Men det blir väll att jag går ut och filmar Theodor igen och jag ska filma sådär fint såklart! ;) Så en ny film kommer nog upp. Appråpå filmer så kanske ni ser på min Youtubekanal att jag har laddat upp filmer från förra årets Hästens dag. Jag ba: men jag kan ju ladda upp de filmerna! :) Ska faktiskt lägga upp filmer från det här året också och sedan 1-2 filmer till på Theodor eller något och sedan ska jag inte lägga upp några mer igen till nästa tävling med kaninerna som är den 20 juni. Eller egentligen den 16 juni, men då kommer vi hem från ridlägret så jag kan inte tävla då! :( Synd att det inte var en kvällstävling då skulle jag ha kunnat tävla! :( Aja, man får ju tävla de man kan! :) Men jag och Sarah ska tävla som förra året i Hästängen den 20 juni och då är det kvällstävling! Sedan ska jag tävla den 28 juni fast i Hälsinge KH med Theodor! :) Nu får jag nog börja avsluta här! :P Nej, men vi ska ändå äta snart. Så hej då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0