Mitt 1000:e inlägg!

Det här är mitt 1000:e inlägg! Med det ska jag bjuda på bildbomder! :D Både från Turkiet och så! :) Här kommer de! :)
 
Turkiet:
 
 
Sarahs ridlägerhäst! :)
 
Ranchen. :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
De hade husdjurs där på ranchen. Bland annat katter och hundar! :)
 
 
 
 
 
Min häst Umut! :)
 
 
 
 
 
 
 
Jag och Umut. :)
 
 
 
 
 
Så! Nu får det räcka med bilder från Turkiet. :)
 
Här kommer det blandade bilder! :D
Eller ja bilder på landet nu då! :P
 
 
Vi åt på MacDonalds när vi skulle till landet. :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Lilla landet! :)
 

 
 
 
 
Vår lilla lagord som vi har där! :)
 
 
 Midsommarafton. :)
 
 
 
 Vattendroppar. :)
 
 
 
 
 
Sådär! :) Nu har jag gjort en rejäl bildbomb! Hej då! :)

Kommentarer
Postat av: Kajza

HEJ! Älskar verkligen din blogg! Du borde göra fler video inlägg, du är så bra på att göra det :)

Svar: tack, jag har faktiskt funderat på det och det kommer snart komma ut en ny videoblogg. Så håll utkik. :)
Emelie Bäckman

2012-07-01 @ 00:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0