It´s Tonight

Nu har vi kommit hem från föreställningen. Den var väll ganska bra! :) Sarah och de andra i hennes klass var ju såklart bra och så, sedan tyckte jag inte resten av föreställningen var sådär jättebra...det var typ 4 modärna danser och ursch jag gillar inte de...men aja! :)
I skolan idag hade vi ju Svenska prov. Det gick väll ganska bra. :) Svarade på nästan alla frågor på E-delen och sedan svarade jag på en fråga på A-C delen så det kanske blir ett D. Det var ju prov på Litteraturhistoria och det är ganska svårt, men man får hoppas på det bästa! ;)
Nu ska jag nog gå till sängen snart. Det är ju ganska sent nu och imorgon är det ju skola också. Men det är Fredag och det ska bli så skönt med helg igen! :) Så nu ska jag nog fixa mig i ordning och så, men bloggar ju imorgon igen. Hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0