Lördag!

Idag är det lördag! Idag ska jag rida och sedan ska jag och pappa hämta upp Sarah och mamma på Sarahs skola för mamma kollar på Sarah idag för hon kunde inte i Torsdags (då var det bara jag och pappa som kolla på henne) så hon ska kolla idag och vi ska hämta de där när det är klara och sedan ska vi åka till Kungsträdgården och kolla på de fina träden och så där! :) Efter de ska vi äta på Jensen BÖF House. Det ska bli så gott! Jag ska ta en oxfilé såklart! ;) Men ja...sedan vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kaninerna får vila idag eftersom det är tävling imorgon. :) Men nu ska jag äta frukost och lite så nu, så antar att jag måste sluta! Hej då! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0