Tjing!

Idag har jag bara varit ute, hela dagen! Det var så skönt! :) Först tog jag ut Theodor i hagen och sedan Fluff och Piggelin, tog med datorn ute så kunde sitta med den ute! :P Så satt vid kaninerna när de var vid hagen och var inne på facebook! xD Haha...aja. Sedan fixade jag och pappa hagar till kaninerna och efter det skulle vi börja fixa hinder men jag var typ lite trött då så jag satte mig i hamocken och vila lite och sedan tog jag en glass och sedan fixade jag ett hinder. Jag hade ju beställt ett hinder från en tjej och hon hade gjort det lite slarvigt med märlorna, de satt inte tillräckligt djupt och de ramlade av så jag var tvungen att banka i de hårdare och när det var klart så gick jag ut på en promenad med Polly och efter det så gick jag in. Så har min dag sett ut idag, ikväll ska jag bara ta det lugnt och så ska jag ta ett bad och så. Sedan ska vi kolla på tv och sedan ska jag typ gå och lägga mig. Man vill ju inte vara trött imorgon. Tror inte jag inte kommer blogga mer ikväll, men jag kommer ju göra det imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0