Tjing!

Nu vet ni ju vad vi har! :P Lunchrast! ;) Japp det har vi.
Vi har haft Svenska, Slöjd, Matte och lunch! På Svenskan så fick Frida läsa min berättelse och hon tyckte den var bra och det ända jag behövde göra var att jag skulle rätta till lite stavfel! :P Skriver ju så snabbt så det var ju bra att hon kolla om jag hade gjort stavfel. :P Jag fick också reda på mitt Svenska prov och jag fick F! VA FAN! Jag som tyckte det gick så bra och jag hade typ svarat rätt på en fråga, jag lovar...men hon sa att det var fel? Hon kanske sa fel! :P Får hoppas det för jag kommer ju skriva samma svar. Men jag behövde inte göra om hela provet och det var ju bra, jag ska bara svara rätt på frågorna hon har ringat in som jag ska svara på och sedan är jag godkänd. Så det är jubra, men snälla...jag ska ALDRIG få F igen! Aldrig! Så säger jag hela tiden men nu ska jag inte få F mer!!!!! Blir så arg, arg, arg...men jaja.

Efter det var det det Slöjd och nu har jag faktiskt blivit klar med min lappkudde! Är väll ganska nöjd! :) Det ända som behövs är att sy ihop lite bitar som har lossnat och så! :) Sedan är den helt klar och jag kan ta hem den nästa gång! Hehe...har hållt på med den hela terminen! :P Så det va ju skönt att den blev klar idag! :) Sedan var det Matte och då jobbade ju jag såklart i min mattebok och sedan var det lunch! Nu har vi lunchrat och efter det är det Engelska och då ska Sofia spela in sin film presentation, vi kollade ju på filmer om Nalle Phu. Jag vet väldigt barsnligt att vi titar på det men det är Ulli som har bestämt det! Men men, det har vi ju gjort nu och Sofia ska spela in sin presentation, jag vet inte vad jag ska göra men det får jag väll se! :) Efter det är Sv/En och då ska jag plugga på Hkk provet. 
När jag kommer hem så är det ridning och vi ska hoppa! :) Mamma ska kolla på mig och hon ska filma mig så det kanske kommer upp ett litet klipp på det sedan! :) Men nu ska jag nog ta och avsluta detta långa inlägg och göra lite annat! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0