Tjingeling bloggen!

Nu har jag vaknat, eller för länge sedan då! Men jaja! :P Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på men vi ska åka till Tessies matte (som jag glömde och skriva på min planering) och typ ta en fika där och bestämma när vi ska ta hand om Tessie i sommar! :) Sedan vet jag inte vad jag ska göra...men hittar väll på något, kommer iallafall ta ut Theodor och promenera med honom och så! :) Men nu ska jag gå ut till kaninerna, juste igår skulle Polly ha ungar så undrar om hon har fött nu! :D Hoppas! Så ska gå ut och kolla det nu då! Ska såklart filma ungarna! Men ja...hej då :)


En blomma från körsbärsträden, bildbomden kommer sedan! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså, det är ju inte riktigt bestämt vilken dag ungarna ska komma. De kan ju komma mellan dag 28-36 så det behöver ju inte komma idag.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0