Tjingeling!

Tjingeling bloggen! Nu har Theres och Inger gått hem. Inger är Theres mamma om ni undrar. Det var jättekul och vi bada (fast inte jag) sedan åkte vi ut med rullstolen och permobilen igen och när vi kom till en backe så såg vi att de var några killar där och då åkte vi upp och ner flera gånger från den och så när vi skulle åka ner en sista gång så blockerade de vägen med en gren och så tog en jävla kille någon jävla träbit och stoppa den under hjulet så att jag inte kunde köra och så filmade en kille mig, Theres och Sarah när vi försökte komma där ifrån och han sa att han skulle lägga ut den på facebook och tagga mig i den filmen, men jag kommer ju såklart blockera han och anmäla filmen. Men de var bara så jävlar och sedan åkte vi hem.

Det var iallafall jätteroligt när de var här och jag fotade massvis med bilder! :) Kaninerna fick också vara ute i hagen idag i princip hela tiden och de tyckte det var så skönt! :) Men ja...snart ska vi äta och vi ska äta Lammkotlett med Tzatsiki och Pommes tror jag och sedan ska jag och Sarah åka som vanligt till konsum och handla godis och sedan ska vi softa framför tvn och kolla på erouvision song contest! :) Hoppas verkligen att Loreen vinner! Hon är så sjukt bra!!!! Men ska avsluta nu, kanske slänger in ett inlägg sedan men är tveksam eftersom det är så fint väder och så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0