BLOGGPAUS eller om ni inte...

Är ledsen men vill ta en bloggpaus nu. Nu vet jag att ni tänkte neeeeej, men jag är tillbaka så snart jag kan! Eller kan och kan. Jag kan ju, men vill bara leva nu känner jag haha! Nej, men det känns som om det bara är jag som uppdaterar så här ofta och jag har tröttnat på att skriva de här inläggen som Idag har jag gjort och idag ska jag göra inläggen och nu har jag kommit hem från skolan och nu har jag kommit hem från Sofia - inläggen och ja ni fattar! Så vi säger såhär. Jag kan blogga, men då får ni hjälpa mig! :) Och jag kommer ju såklart skriva om alla ridlektioner fortfarande och så. :)  Det blir väll bra?! Japp det blir det. MEN om ni inte önskar inlägg så skiter jag rent ut sagt i bloggen från och med nu! Så komigen önska inlägg om ni vill att jag inte ska ta bloggpaus NU!
 
 
Det fick bli en arkivbild.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Kan inte du lägga upp en video på hur dina kaniner bor, nya kaninboden? (:

Svar: Har redan gjort det...
Emelie

2012-11-14 @ 17:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0