En vanlig dag för mig

Jag tar morgonrutinen och en vanig dag för mig i samma inlägg omd et är ok? :P
 
Jag går upp kl 7 för att sedan äta frukost och sedan går jag ut och ger kaninerna mat oc hseadn åker jag till skolan med taxijävel. Sedan är jag i skolan från vid 8 till 2-3 och sedan åker jag hem med bussen. När jag kommer hem så går jag ut till kaninerna och tittar till de. Om de behöver vatten eller något annat och sedan brukar jag ta ut de och rast de i koppel eller i hage. Efter det brukar jag chilla lite vid datorn och sedan plugga om jag har något. Eller jag pluggar ju inte så mycket men ja. :P Aja. Sedan äter jag middag och tittar på Tv tills jag går och lägger mig. 
Så ser en vanlig dag ut för mig! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0