Halloj :D

Hallojsan bloggisen! :D
 
Kom ju hem i förrgår från Egypten och tänkte slänga in ett snabbt inlägg, men då funkade inte internet så då tänkte jag jaha då gör jag väll det imorgon istället. Klockan var ju liksom halv 12 på natten så jag var tvungen att gå upp och lägga mig. Sedan nästa dag när jag också tänkte blogga så funkade det inte heller och jag ba vadfan! Liksom hehe. :P Men sedan fick vi reda på att vi var tvungna att hämta ut ett nytt internet modeem som vi har fått så det var ju därför. Så nu har vi nytt internet också .(Y) Men ja. Inte så mycket har hänt sedan jag kom hem från egypten faktiskt. Ska lägga upp bilder från egypten soon. ;) Men nu tänkte jag dra. Tjao!
 
 
Smakbild! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0