Hejsan hoppsan!

Hejsan bloggen!
 
Idag var jasg osm vanligt i skolan. Vi ska redovisa vår prao på Svenska lektionerna nu och det gjorde vi idag och det gick bra för mig. :) Är nöjd iallafall. :P Men sedan när jag kom hem så gick jag ut med Balder. Den nya hunden vi ska ta hand om. : )VI vet inteh ur det blir med Chester och Easton. Easton har inte hört av sig och Chester är i Spanien och har det bra han. :P Han kommer i vår och om det kommer en till hund så kommer vi ta hand om den. Men om Easton och Chester fortfarande vil latt vi ska ta hand om de så ska vi ju såklart göra de.t Då kommer det bli värsta hunddagiste här ju. Men det blir ju kul. :) Vet inte om jag ska göra en kanal om Balder. Men jag tror det. Fast när den andra hunden kommer! :P Aja. VI får se hur det blir. :) Nu ska jag avsluta iallafall. :) Hej då!
 
Balder! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0