Hemma från tävling!

Nu är jag äntligen hemma efter ne lång dag i Berga! :D Ok. Jag var typ hemma tjugo i åtta, men då tog jag in alla kaniner i sina burar och sedan åt jag middag och kolalde på Solsidan! :) Nu tänkte jag skriva resultaten! ^^
Smulan: Smulan eebuterade ju idag och hon gick faktiskt ganska bra i grunden och jättebra i finalen! :) SÅ är väldigt nöjd med henne! :) Hon kom 2/5! :D Är så stolt över min lilal tjej. ^^
Candy: Gick både fint i rak och krok, men blev tyvärr utesluten! :( Men hon tycker det är kul iallafall och det är ju huvudsaken. :))
Piggelin: Piggelin gick jättefint. Hon gick på 3 fel i grunden och kom inte med till final i kroken och gick också på 3 i grunden på raken och gick inte med till final där heller. :( Men hon var ändå duktig. :)
Polly: Polly tävlade idag och hon har ju varit mammaledig i snart ett halvår. Men idag skulle hon alltås äntligen tävla och hon gick jättefint i både rak och krok. :) Så himla duktig var hon! :) Hon gick bara på 1+1 fel i raken. Om det inte skulle ha varit så många kaniner så skulle hon nog ha tagit pinne! :( Men vi tar nya tag! ^^
Theodor: Theodor tog som vanligt i sin lugna lilla takt igen! :P Men han gick på 4 eller 5 fel i krok medel och blev utesluten där! :( Men i rak så tävlade han lätt och där var han ganska duktig, men gick även där på på 5 fel och kom inte med till final. :(((
Fluff: Fluf var inte alls på sitt humör idag. Han vägrade helt enkelt. Både i raken och kroken. Han tävlade ju medel och han tyckte hindrena var för höga! :P Men bara att ta nya tag!
 
Filmer kommer upp snart! :D
 
 
Piggelin idag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0