Jag måste vinna!!!

Det är så himla bra eller ja bra och bra, men så roligt för Takida ska ha en tävling och då får man chans att träffa de och sedan även se när de är med i Mix Megapol!!!!!!! :D :D Och då skulle man skicka in ett mail och skriva varför just jag skulle vinna och det har jag ju såklart redan gjort!!!!!!! Och jag skrev såhär:

Jag ska vinna för att jag alltid har drömt om att se Takida på nära håll! JAG ÄLSKAR DE OCH KOMMER ALLTID ATT GÖRA DET!!! Jag lyssnar på de varje dag till och från skolan och när jag lyssnar på de så fylls mina öron av Takidas vackra musik och jag blir som förstenad! När jag väl har börjat så kan jag inte sluta lyssna!!! Jag VERKLIGEN älskar Takida för allt annat och jag har somsagt alltid drömt att få se de på nära håll i verklighet!!! Jag skulle bli otroligt tacksam om jag vann!!! Takida betyder så otroligt mycket för mig!!! Rött hjärtaRött hjärtaRött hjärta
 
Hehe. Hoppas verkligen jag vinner och jag MÅSTE vinna så är det bara!!!!!!!! Tänk då kommer jag få träffa de och allting!!!!!!!! <3333333 Jag kommer fota filma så jag ni får se hur det var!!!!!! Så himla kul!!!!
 
 
Rött hjärtaRött hjärtaRött hjärtaRött hjärtaRött hjärtaRött hjärtaRött hjärtaRött hjärtaRött hjärtaRött hjärtaRött hjärtaRött hjärtaRött hjärtaRött hjärtaRött hjärtaRött hjärtaRött hjärtaRött hjärtaRött hjärtaRött hjärtaRött hjärtaRött hjärtaRött hjärtaRött hjärtaRött hjärtaRött hjärtaRött hjärtaRött hjärtaRött hjärtaRött hjärtaRött hjärtaRött hjärtaRött hjärtaRött hjärta

Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas du vinner! :) <3

Svar: Japp! :D
Emelie

2012-11-16 @ 14:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0