Min dag! :)

Tjing alla söta där ute! Nej jag skoja. Men jag vet. Lite dålig update. Men jag måste få kunna ha ett liv jag också ellerhur?!  Aja.
 
Idag har jag varit i skoldan. sedan åkte jag hem, gick ut med Balder och sedan satt jag lite vid datorn. Sedan åkte jag och handlade kebab. Mumsi. :D Jag kom hem. Åt den och sedan har jag bara suttit vid datorn efter det. :PMen jag vet inte vad jag ska göra!!) Men så har min dag sett ut såhär sammanfattnigsvis. :)))
 
I helgen är det ju tävling!!! :D På Söndag. Så himla kul!!! :D Längtar SÅHÄR mycket!!!!! Startlistorna har inte kommit upp än och det lär väll de inte göra heller eftersom det redan är Fredag och det är tävling på Söndag. Men vi får se. Om de kommer ut så skriver jag ju såklart var jag ska starta! :D Cupp är det också så väldigt kul ska det blioch första inomhustävlingen på länge!!!! :D :D Så jag längtar jättemycket!!! Lång tävlingsdag verkar det bli också!!! :D :D Felicia eller nån annan kommer filma så filmer kommer upp efter tävlingen och Smulan ska också debutera!!! :D Så roligt. Tävlingsnamnet blev Was it I! :D En av Takidas låtar! ^^ Men ja...
 
Just nu chillar jag lite och lyssnar Takida såklart! Handlake Village favvolåten! :P
 
Nu vet jag inte vad jag ska blogga om, men vi hörs ju imorgon. :) Hej då!
 
Har sagt det här typ tusen gånger men TAKIDA ÄR BÄST INGEN PROTEST!!!! <33333
 
 
Love you!!!!

Kommentarer
Postat av: Felicia;)

Jag vill filma!!;) hihi

Svar: Bra! :D Jag kommer filma dig! :D
Emelie

2012-11-08 @ 22:13:19
URL: http://viitaflingor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0