More update now!

Som rubriken lyder så ska jag börja att uppdatera mer nu. :) Tog somsagt en liten bloggpaus och medans fick ni önska inlägg och så skrev jag de istället. Aja. Nu är jag tillbaka och det är ju bra eller? :P Men kan inte lova att det kommer bli så mycket uppdatering som förut. Kommer blogga när jag får lust och när jag har tid och det beror ju också på hur mycket läxor och prov vi har. :) Nästa vecka kommer vi ha två prov. Ett får man dock inte plugga till men sedan ska vi ha ett prov om Andra världskriget också som är näst nästa vecka så ja. Måste plugga på det. :P
 
Tänkte också fräscha upp bloggen nu! :) Jag ska göra en ny design och det kommer bli skitbra jag looovar! ;) Men kan avslöja att det kommer bli lite juligt och så eftersom det snart är jul. Eller snart och snart. Om excagt en månad och fyra dagar! :P Men ja. Det var bara det jag ville säga. Ska börja med designen nu och återkommer när den är klar! Heiido!! :))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0