Saturday :D

Japp! Idag är det lördag och det är så himla skönt! Vaknade för en timme sedan typ! Hehe. :P Men iallafall. Idag ska jag bara ta det lugnt. Vara ute och filma lite till till höstvideon också. :) Sedan ska vi väll inte göra så mycket mer! Imorgon är det ju tävling!!! :D Så himla kul!!!! Startlistorna har faktiskt kommut upp. Men bara några. Skriver när det är mer som har kommit upp. :) Annars så skriver jag när jag startar sedan! Asså på de som har kommit upp! :P Men jaja. Juste! Ibland så har Takida gjort några konserter vid Februari eller så, men nu vet jag inte om det blir så eftersom Robban ska ut på turné med Stiftelsen då. Men hoppas! För då ska jag såklart jag se de då också!!! :D Aja. Nu ska jag avsluta. Hej då! :)
 
 
Laban! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0