SNART!!!!!! :D

Nu är jag hemma och snart gäller det!!! :D :D Idag är ju skivsigneringen!!! :D Gud vad jag har längtat! Tänk att jag kommer få träffa Robban snart!!!!! :D Känner att jag måste ta något lugnande snart här haha! xD Men jag ska fota och filma och allting så ni får se!!! :D Ska ta en buss som går tjugo i och sedan ska jag möta Filippa i Slussen och då ska vi äta på Mac Donald´s och sedan ska vi åka till Bengans skivaffär där de ska vara och möta upp Felicia där!!! :D Fatta!!! Jag kommer typ bah: Var är Robban?! När kommer de!!! Hallå!!!! Helt uppspelt lisom haha!!! xD Men nu måste jag sluta! Hörs sedan!!! :D
 
 
Det här är när de fotade till A lesson learned! :)  Dock inte denna bild så klart! LOVE! <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0