Sunday!

Tjudelu! ;)  Idag är det Söndag och skola imorgon! :// Inte speciellt taggad kan man ju lugnt säga. Fick även reda på att i Jan ska vi byta lokaler i min skola och det innebär att vi ska byta klassrum och det vill inte jag! :( Har ju haft det här klassrummet i snart tre år och nu ska man liksom byta när man går i det sista året. Aja. Bara att försöka stå ut.
 
Idag blir det en heldag med kaninerna. :)) Japp. Ska vara ute hela dagen typ. Ska även filma så en höstfilm kommer snart! :D Sedan gäller det att plugga. Ska ha musikprov på Tisdag och sedan ska jag även skriva vad jagh fick för fel på eNgelska provet. Alla skulle göra det och sedan skulle man ha de felen i ett förhör. Så ja. Jag måste skriva upp felen och öva på de också. Men ja. :) Det var bara en liten snabb uppdatering. Hej dååå. :))
 
 
Turkiet i sommras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0