TAKIDA PÅ SKIVSIGNERING! :D

Nu ska ju Takida släppa sin nya skiva A lesson learned snart! :D Nästa vecka på Onsdag! Längtar så himla mycket!!!! De ska också på Skivsignering och på Fredag ska de skivsignera på Drottningatan i Stockholm och vem är inte där då?!!?!? Jag såklart!!! :D Då ska de även spela några låtar också! Längtar så mycket!! :D :D Jag måste gå!!! Jag och Felicia ska typ gå och ja det ska bli så himla kul!!!!!!!! :D :D Hihi! ^^ Kommer filma och fota så en massa bilder komma upp här efter det!!! Och filmer såklart! ;) Och inte nog med det. Den här Torsdagen får vi ju se om jag har vunnit på den där tävlingen. Att man får se när de spelar i mix megapol och sedan få träffa de!! Fast jag tror inte jag vinner men hoppas!!! :D Då får jag både träffa de där och se när de spelar där och kommer såklart filma och fota där också och sedan nästa Fredag när de ska signera!!! :D Ni vet inte hur mycket jag längtar!!!!!!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0