Takida! ♥

Det var den 22 sep som jag blev fast. Jag och min kompis FIlippa ksulle ju åka och se de på Grönan! Först tyckte jat det inte skulle bli så märk värdigt liksom. Jag bara åker och se vad det är för band typ! Sedan när de började så blev jag bara helt stum och liksom ja! Ni fattar inte!!! Men deras musik bara fylldes i mina öron och jag blev förälskad! ♥ Efter den konserten har jag bara älskat de mer och mer. Jag lyssnar på de varje dag till och från skolan och deras låtar går nästan jämt på min Spotify. :P När jag börjar att lyssna på de kan jag bara inte sluta! Inget band har nog inte betytt såhär mycket som de för mig! I LOVE YOU TAKIDA FOREVER AND EVER! ♥♥♥


¨
 
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0