Tävling imorgon!!! :D

Imorgon är det tävling! :D Det ska bli så himla kul!!!!! :D Alla transportburar är fixade och videokameran är nerpackad och mobilen såklart. ^^ Sedan får jag inte glömma koppellådan. Hehe brukar göra det ibland och det är så jobbigt för då måste jag låna från mina kompisar och så! Aja! Det får jag inte göra!!! :P Juste. Jag ska starta nr fyra i mini med Smulan, 6 med Candy i rak lätt, 16 med Piggelin och 26 med Polly och 36 med Theodor. Sedan i krok lätt. 40 med Candy! :P Lång väntan där, men det får gå haha! xD 50 med Piggelin och 60 med Polly. Sedan 5 med Fluff i krok medelsvår ny och 15 med Theodor. Så det var nog alla! :P Men nu ska jag runda av! ^^ Hej då! :))
 
 
Robban! <33333

Kommentarer
Postat av: Emelie

vad kul att Smulan får börja tävla lycka till nu tyvärr kunde ja inte komma men skulle vilja om jag inte skulle ha klubbhopptävling (med hästar) :D

Svar: Ja. :) Det gick jättebra och synd att du inte kunde, men du kan ju kanske nästa gång. :)
Emelie

2012-11-11 @ 10:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0