Tävling!

Idag var det ju en skiiiitrolig tävling igen! :D Med Julia, Felicia och Emilia! Men tyvärr så hann inte Julia starta nån av sina kaniner för hon skulle hem 1!!! Så himla synd alltså! Men klubben hade dåligt med domare idag så det var därför. Men om jag skulle ha kommit dit för att tävla och sedan hinner man inte så skulle jag också ha blivit skitsur! Asså gud! Men aja. För mig gick det inte så bra heller. Eller jo, men inte jättebra om man säger så då! :P
 
Smulan: Smulan gick på 0+1 och kom på plats 2/7. :)
PIggelin: Piggelin gick på 3 fel och kom på plats 33/55.
Theodor: Theodor gick på  3 fel, men kom tyvärr inte med till final. Han kom på plats 35/55.
Candy: Candy vet jag inte hur många fel hon fick, men det belv tyvärr opi för lilltjejen. Men bara att ta nya tag nästa gång! :)
Polly: Polly gick fint på 0+1 och kom på plats 21/55.
Fluff: Fluff ville inte alls idag heller. Han blev utesluten. :P
 
Annars var det en jätterolig dag med Felicia, Emilia och Julia! :D
 

Kommentarer
Postat av: Linn :)

hej ! jag undrar om du kan göra en till video om när du ger dina kaniner att och om du kan göra en till video när du städar i kaninburarna till dina kaniner så blir jag jätte glad!! :D :D SNÄLLA? :D det vore jätte snällt! ? du kan svara på min blogg den heter: http://alveno.blogg.se :D snälla ? om du gör det så säger jag TACK SNÄLLA DU!! :D

2012-11-25 @ 11:11:21
URL: http://alveno.blogg.se
Postat av: ♣ Ida - Hon som föddes med LKG

Hoppas du har haft en bra helg! :)

Svar: Haha. Tackar! ;)
Emelie

2012-11-25 @ 15:33:27
URL: http://idahtt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0