Vill bara säga en sak...

Fick en förfrågan om jag kunde lägga upp en video på hur mina kaniner bor asså efter vi hade flyttat in kaninerna och så och det har ju jag redan gjort! Ni måste hålla koll på om jag lägger upp något nytt själva genom att gå in på min Youtubekanal. Vill inte sitta och bah: Nu har jag lagt upp den och den vidon. Visserligen har jag ju redan gjort det, men jag gör bara iibland så om ni missar något så får ni skylla er själva. Vill lsomsagt inte sitta och lägga upp varenda ny video på bloggen. Så om ni inte vill missa någon video så får ni klicka på Min Youtubekanal under länkar i menyn här på bloggen då och då. Det gör det mycket enklare för er och för mig! :) Hoppas ni har förståelse! Tack och hej!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men, det var bara en fråga.
Du behöver inte låta otrevlig..

Svar: Jag vet. :) Förlåt att jag lät otrevlig. Blev bara lite irriterad hehe...
Emelie

2012-11-16 @ 18:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0