Hemstudiedag! :)

Idag har vi Hemstudiedag! :) Så man kan säga att man är ledig då! :) Men måste plugga till No provet som ska vara på Onsdag! Så ska plugga massor på det!
 
Idag var det också utvecklingssamtal och det gick väll bra! :) Jag och mamma var i Nacka Forum innan vi skulle åka till min skola. Vi tog buss till Nacka Forum och åt lunch där och jag åt sushi! det var jättegott! :) Sedan köpte vi två Usb minnen och tänkte köpa en laddare till min kamera eftersom vi råkade kasta den för jag trodde att jag inte skulle behöva den här mer när den var sönder. Hade ju köpt den röda då, men den gick ju också sönder! :P Men de hade inte det så vi ska beställa det på internet istället. :) Sedan så hade vi Utvecklingssamtalet och sedan åkte vi hem. Då gick jag ut med Chester och nu ska jag plugga! :) Så hej då! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0