In school! :)

Nu är man i skolan igen och det är redan Torsdag! Veckorna går så himla fort och speciellt på hösten tycker ja, men det är tråkigt för jag gillar hsöten! Men den har ju precis börjat kan man ju säga. Det är bara några träd här och där som har gulnat! men snart är den här och den är så himla mysig så jag längtar till hösten! :) När det är höst så ska jag gå ut och fota massor på fina blad och sedan ska jag såklart lägga upp de här på bloggen! :) Men ja...
 
Idag har vi So test. Man kan bara få ett E på det och har pluggat någorlunda iallafall så jag kommer ju klara det! :) Det var jättelite man skulle plugga! :P Men aja.
 
Ikväll är det konsert! :D Ska gå med Filippa oc
h se Takida! :) Det ska bli skitkul! Men aja. Nu ska jag avsluta för jag ska göra lite andra saker nu tänkte jag! :) Hej då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0