Kvällen slut! :(

Japp! Då är den roliga kvällen slut! :( Det var så kul när det var här!
 
Först pratade vi och var ute. Sedan gick vi in och åt förrätten. När vi hade ättit förrätt så ville jag, Sarah och Julia åka ut med den roliga saken! Det var skitkul som vanligt! :P Efter det åt vi varmvrätt och sedan åkte vi ut med den roliga saken igen! Efter det åt vi efterätt. Sedan badade vi när det var mörkt ute och vi hade tänt upp poolen då och det var så mysigt och kul! :D
 
Nu ska jag bara ta det lugnt och tagga till tävlingen imorgon! :D Har inte hunnit att fixa transportburarna så jag får gå upp ganska tidigt imorgon eftersom jag måste göra det då. Ska typ gå upp kl halv 8 så måste nog gå och lägga mig snart! Men ja...nu ska jag avsluta! Resultaten från tävlingen kommer imorgon! Bye!
 
 
 
Nice! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0