Birka idag :)

Idag har jag inte gjort så mycket. Men de som vi åkte till Dubai kom och hälsa på och vi fikade och så och sedan åkte vi ute med rullen! :D Haha det är så kul! :P Men ja. Sedan har jag inte gjort så mycket mer än det idag! :)
 
Ikväll ska man åka Birka Paradise. :D Ska bli jättekul! :) Vi ska åka med några vi känner. :) Båten går som vanligt kl 6! :) Ska fota där jättemycket så en bildbomb kommer sedan! :D Haha om jag får in fotona i datorn! :P Ja. Min dator är full igen så måste rensa bilder när jag kommer hem och lägga över de på en hårddisk. :P Men ja. Vi hörs när jag kommer hem då! :) Kanske slänger in något inlägg på båten :) Vå får se hur det blir med det! :) Juste! Filmade ute igår när jag var ute med Theodor och har påbörjat på en film och får se när den blr klar helt enkelt, hinner inte göra något på den nu! Får fortsätta på den imrogon eller något. :) Men i helgen lär den vara klar iallafall! :D Så att ni vet så kommer det en ny film på mi youtubekanal snart! :D Men nu ska jag packa. Hej då! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0