F.R.I.D.A.Y!!!!!! :D :D :D

Idag är det ju Fredag och nu är det helg! :D Så himla skönt, men denna vecka har bara flytit iväg asså! Det känns in alls lång tid som det var Ferdag sist! Men det är bara bra för imorgon är det bara en vecka kvar till Fun konserten på grönan! :D Ska ju se de nästa Lördag med FIlippa! :) Kommer ju som vanligt filma så filmer kommer upp efter och ska även ta kort med min iphone och så! :) Det är så himla dåligt för Takida kommer inte  till grönan i år!! Så jävla dåligt!!! :(
 
Men lite nyheter har jag sedan senaste gången jag bloggade! ;) Nu är det nämligen så att jag kanske ska til ljungarocken i år torligtvis! :D Om Felica får och jag hoppas verkligen!! För där ska vi möta tre st andra tjejer som också gillar Takida och Stifetlsen och båda ska spela där! :D Stiftelsen ska spela ena dagen och Takida andra dagen! :D Och så ska vi sova i tält haha! :D Kommer bli skitroligt! Bara det blir av och jag hoppas verkligen det för det är i augusit och det vore verkligen en himla bra avslutning på sommarlovet! :D Men då blir det troligtvis, jag, Iza, Emelie (hon heter också det! :P) och Jennifer kunde inte! Men så det blir vi tre! :D Lägntar sååå mycket och biljetterna var ju inte sååå himla dyra med tanke på att både Takida och Stiftelsen spelar där och lite andra band såklart. Men de kommer vi inte se haha! Då kommer vi gå iväg och gör något annat typ haha! xD De kostar 650 kr st så somsagt inte så himla dyrt faktiskt! :D För två dagar!  Sedan har vi bestämt att om Takdia kommer till Hovet eller Annexet i höst eller nästa vår ska vi se de tillsammans då också haha! :D Men så himla kul bara! :D Och i höst ska ju jag se Yohio och kanske OneRepublic eftersom de troligtvis ska komma till Sverige då!!!!!!!!!! :D
 
Juste, det är tävling på Söndag! :) Men Felicia kan inte men ska tävla med Emilia och det blir väll kul det också. xD Men inte alls lika kul när Felicia är med! Så om du Felicia läser det här. Kommer sakna dig då haha! Synd att du inte kunde tävla då!!! :( Men ja. Nu ska jag nog avsluta! Hej då!! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0