Löördag! (Y)

Det är ju Lördag idag om nån har missat det! ;) Nej jag skämta! Men iadag har jag inte gjort så mycket. Vi har bara varit i Tyresö centrum och köpt hö och pellets till kaninerna. Det börjar ta slut igen. xD Lite kul för jag praoade ju där förra året om ni kommer ihåg? Så lite kul att man känner igen de och de mig också. :) Men ja. Sedan åv i lunch där och så. :) När jag kom he gjort jag rent åt alla kaniner. Det var ju dags igen nu. :) Gör ju rent tåt de varje Lördag, bara det att jag inte jag skriver varenda gång jag har gjort eller ska göra det haha! :P
 
Imorgon är det somsagt tävling och har fixat alla transportburar! :) Strök Candy igen för måste åka taxijävel igen för nu kommer inte pappa kunna skjtusa mig på alla tävlingar till sommarlovet för han ska jobba då! :( Och det år så dåligt för då måste jag ta taxijävel. Men aja! Filmer kommer ju upp imorgon kväll efter tävlingen som vanligt och håller faktiskt på och gör ännu en film, men min dator är full så kan inte göra någonting på den. xD Asså man kan inte göra slowmotion eller så haha! xD Men måste försöka fixa det så att jag kan ladda upp den imorgon eller något! :) Vi får se. :)
 
Juste Felicia får inte gå på ljungarocken! Men vi får hålla koll när deras sommarturné kommer ut så får vi boka några konserter hihi! :D Vi ska iallafall se de om de kommer till uppsala och så! :)
 
Nu ska vi snart äta middag och sedan blir det att åka till konsum och handla godis och sedan blir det Berättelsen om Pi! :) Vi hörs senare! Hej då! :)
 
 
En av mina favvofilmer faktsikt!! <333
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0