Lördag!

Sorry för dålig update! Tänkte blogga om ridlektionen i Tisdags, men sedan glömde jag och nu har jag glömt bort allt haha! :P Så ingen idé! Men idag är det Lördag och då ska Inger och Theresé komma till oss och så ska vi se på någon film och då ska äta middag här och så och innan åker vi väll ut med rullen! ;) Haha! xD Men ja. Idag skulle jag egentligen ha åkt Cindrella för Stiftelsen spelar ju där idag, men det är typ slutsålt och inga kan ju åka med mig så! :( Men jaja!
 
Just nu kollar jag på OneRepublics videos på deras kanal och de är så roliga haha! xD Kolla denna t.ex! Hahaha garvar ihjäl mig! :P
 
 
Haha det är behind the scenes filmer från när de spelade in Good life om ni undrar! :D Haha! xD Så roligt!! :P
 
If i lose myself! :D
 
 
Känner ni inte igen den här låten?! xD
 
 
 
Och jag håller på och gör en ny film så att ni vet. Råkade radera den så måste göra om hela! Men idag ska den vara uppe! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0