Måndag jävel xD

Hahaha. Ja, jag hatar Måndagar! xD Men idag har jag bara varit i skolan som vanligt. :)  Ska snart åka och spela blockflöjt! ^^ Asså ni fattar intehur mycket jag längtar till konserterna!! :D Både alla i sommar och till OneRpeublic och Yohio!!! :D :D Om OneRepublic kommer till Sverige asså, men de måste de göra!!!!! <3333 Hehe ok, ska sluta tjata om det nu! xD Men det är så himla bra för nu läste jag att om man har vipp biljetter så får man både träffa de, man får signering, en till skiva xD men jagh ar den så jag komemr typ säga det haha! :P Men man får också fota med de och sedan får man köpa något i deras shopp som de kommer ha där! :D 
Men ja! Juste det var ju Nationella i Engelska idag och det gick bra tror jag! :) Haha. xD
 
Känner ni inte igen den här också?! ;)
 
 
 
Sååå bra!! :D <333
 
Och denna?? ;)
 
 
Och det är inte Ryan som sjunger där hahahahah!! :P
 
 
Kolla de gör behind the scens, haha kollar de 24/7 så kuuul!!! xD
 
 
 

Kommentarer
Postat av: TakIdaLover

Kan du inte lägga upp en video när du spelar blockflöjt? :pp <33

Svar: Har redan gjort xD
Emelie

2013-04-29 @ 19:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0