Ridlektion 30/4

Häst: Daisy
Ridlärare: Claudia
Övning: Hoppning
Är jag nöjd med lektionen:
Hur gick det:
 
 

Idag var det ju somsagt hoppning och jag fick ju som jag har sagt Daisy igen och harft henne i ca 7 gånger nu. xD Men jag gilalr henne så det är bra tycker jag! :) 
Först började vi att hoppa fram på ett röd och tit hinder två ggr. Efter det delades vi in i grupper. Vi var tre och tre ohc en del var två och två. Första gången gick ganska bra, men hon vart lite för het ibland och så efter hindrena så fick inte så bra koll på henne då. xD Men sedan så fick vi hoppa igen och då gick det inte bättre, men ja. Det gick bra iallafall. :) Sofia filmade ju mig så filmer kanske kommer upp senare! :)
 
 
Jag och Daisy idag! :)
 

Kommentarer
Postat av: Bea

Kan inte du lägga upp videon ifrån när du hoppade? (:

Svar: Haha ne rider så fullt där! xD Det gick skitdåligt! :P
Emelie

2013-05-11 @ 22:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0