Tjenare alla människor!

Vet att det har varit ganska dött här, men ja. Har bara inte haft någon lust att blogga om och vet inte vad jag ska blogga om, men nu har jag lite nyheter att skriva om iallafall! ;) Eller nyheter och nyheter, jag har något att skriva om nu! Men ja!
 
Idag så har det varit en helt vanlig skoldag och efter skolan så åkte jag pch pluggade med Filippa. Hon har praktiserat ett tag så hon har inte kunnat på ganska länge, men nu kan hon igen så nu ska vi börja plugga i Nacka Forum igen. :) Efter det åkte jag hem och gick ut med kaninerna. :)
 
Juste jag och Filippa brukar ju alltid gå på grönan och se någon konsert, men nu verkar det inte som Takida ska spela där längre och jag vill så gärna gå på någon konsert ändå där och då föreslog Filippa om vi kan se Fun oh jag bah: Ja det är ju de som har gjort den här Some Nights och de låtarna haha! xD Men ja så vi har nu betämt att vi ska se de och det är bara om tre veckor! :D Det är den 4:e maj och är på en Lördag och det ska bli jättekul! :D Men somsagt! Takida är fortfarande och kommar alltid vara bäst!!! För det är de som hjälper mig i svåra stunder, men somsagt. VI brukar göra en tradition och nu när Takida inte verkar komma till grönan som det ser ut nu iallafall så ska vi se Fun! :) Sedan kommer vi ju såklart se Takida också om de kommer som jag verkligen hoppas att de gör men ja! :D
 
Annars är det väll som vanligt typ! :) På Lördag är det täving i Rådsparken i Huddinge vilket ska bli väldigt kul för det är ju ett helt nytt ställe så det ska bli kul! :D Och sedan var det ganska länge sedan jag tävlade! :) Det är en nybörjarkurs innnan så vi som ska tävla på "riktigt" behöver inte vara där förns kl 12 och det är väldigt skönt! :D Sedan är det bara lätt och mini också så Fluff får inte följa med och inte Candy heller för jag måsta ta taxijävel dit för pappa eller någon annan kan inte skjutsa mig och då kan jag inte ha så många kaniner! Men ja! Smulan, Polly, Piggelin och Theodor ska med iallafall! :D Längtar så mycket! Men ja. Tänkte avsluta nu, men nu fick ni lite uppdatering iallafall! :) Hej då!
 
 
Haha lite rolig bild på de. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0