Tjingeling!

Som jag alltid säger! Nej, men aa. Har inte hunnit blogga och skiter i utvärderingen om ridlektionen denna gång också haha. :P Men det har blitvit tråkigt att skriva det, men nästa gång måste jag det! Då det är hoppning också och då ska Sofia troligtvis följa med! :) Men ja. :)
 
Det blev lite ändrade planer så jag pluggade med Filippa i typ en och en halv timme idag i Nacka Fourm och sedan åkte jag direkt till Slsusen för Sarah skulle ju se Bieber idag så vi följde med henne dit och sedan åt vi på en restaurang och så. Eter det så åkte vi hem haha. :P Men ja. Så nu chillar jag och lsyssnar på OR (OneRepublic) och chattar med hon som jag ska gå och se de om de kommer till Sverige haha! :D Vi ska ju somsagt ha Meet and great då och altl!! :D Haha! xD Vi har redan bestämt det! ;) Sedan måste vi stå längst fram!!!! :D Men ja!! xD Men det är ju inte förns i höst somsagt, men aja! :P Sedan imrogon ska jag troligtvis följa med Sofia hem efter skolan och så. :) Men ja! Nu vet ni! När jag ser Fun nästa lördag är det excagt en månad till Berlin med klassen! :D För vi åker 4 juni! Längtar sååå mycket!! :D Kommer bli lite kaos men ja! Det är bara kul haha! xD Längtar så mycket!!! Men ja. Det var det! Hej då!!
 
Sitter och kollar på den här hela tiden också. Ryan slänger sig i publiken! :P  Haha såå roligt! xD Hoppas han gör det då jag ser de haha! xD Såå roligt! Kolla! :D Det är inte förns i slutet! xD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0