Fredag!

Tjing!
 
Nu är det fredag och jag är ledig idag för jag är förkyld och vill inte bli värer till helgen för jag ska göra så mycket saker! Men ja! Vill inte riskera att bli ännu jsukare också. Blev det första dagen såkalrt. Men aja. Annars är det väll helt ok, saknar Jp så otroligt. Men, men. Vi är bar 8 i klassen och en tjej och vi är med varandra för att vi inte har någon annan att vara med typ haha, nej men ja. Det går väll bra.
 
Snart ska vi äta på Donken haha och sedan ska vi åka till djuraffären och köpa hö och pellets. Sedan måste jag göra rent till kaninerna och så.
 
Imorgon så ska vi först åka till typ sickla och göra något, vet inte vad haha. Men sedan på kvällen ska vi till Darling på middag och det ska bli jättekul! Sedan i övermorgon är det tävling i gulsippan! Så det ska bli skitrolig! Hr inte tävlat förns 7 aug! Så det ska bli kul. :)
 
Men aah. Åh juste. Jag ska se Takida  den 12 okt med Emelie, Jennifer, Felicia och kanske Iza. Sanna kunde inte, men det ska bli skitorligt! Jag och Felicia ska ta tåg dit och sedan ska vi se dom där och på vandrarhem haha! Så himla roligt!  Då blir det 3:e gången jag ser dom det här året, trodde intej ag skulle få se dom igen på 2014 så det kommer bli riktigt nice! Sedan bokde vi Imagine Dragons igår också so jag och Felicia ska se på mitt gymnasium ni vet! :D Så himla kul! Sedan så ska vi också se Stiftelsen 21 nov!! Igen! :D Så jävla gött! Kommer bli hur kul som shelst och då ska vekrligen alla med. Asså jag, Emelie, Jennifer, Felicia, Iza och Sanna! Så det kommer bli hur bra som helst och vi ska stå längst fram haha! :D Så jävla kul! Men aa, det var bara det jag ville säga! Ha det gött!!
 
 
Tänk att vi snart står här igen då!! :D
 
 
 
 
 
Men det ska bli så himlaro ligt och se Imagine Dragons också, har aldrig sett dom!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0