Riga snart!

Tjing llihopa! Snart ska vi åka till Riga! Vi ska åka kl tio i 3 här i fråmn! :) Båten går inte förns kl 5, men ja. Mna vill ju vara ute i god tid. xD Vi ska inte åka dom vanliga båtarna utan hen som heter Isabella fast det är silja line och den går itll Rga! :) Vi ska vara borta i två nätter då vi ska stanna i Riga en dag! Skitkul. :D Vet inte om jag kan uppdatera på båten eller något! Men tor det finns wifi där så ska försöka iaf. :) Men i Riga kommer jag inte det för då är det ju ett annat land och då har jag alltid min iphone på flygplans läge och att den är avstängd. Så ja! Ni vet! Men komemr fota mycket som vanlgit och så och kommer videoblogga där ganska mycket! :) Men ja! Det var bara det jag ville säga, hej då! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0