Tjenare bloggish!!!

Det var ganska länge sedan, eller nej inte så länge sedan men ja! xD I lördags var jag upptagen hela dagen från 8 på morgonen till 11 på kvällen! Först tävlade jag med mina kaniner och sedan åkte jag hem vid 2 och sedan åkte jag till Globen kl 3. Matinén började ju halv fyra så ja, det var lite brottåm, men vi hann. Jag såg Matinén meed Hanna som jag gick på bråvalla med. Det var jättebra och sedan mötte jag upp Sarah och Filippa när det var slut och då gick vi på Mac donald´s och sedan gick vi till Globen igen för då var det ju Gala show, den vari nte lika bra för det var ty p två timmars hoppning och sedan var det saker jag redan hade sett på matinén när det väl inte var hoppning. xD Men det var ändå kul att liksom vara där! :P Men ja!
Det kommer komma en film om horse show som jag åhller på och gör och den kommer även komma på final cut pro och sedan ja så komemr det lite andra videos på videofyme. Ni ser ju att jag har videobloggat iaf! :) Men ja! Ni får önska videos nu så gör jag dom helt enkelt! Men ja. Det var nog det, hej då!
Här kommer lite bilder!!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fredrik Strandberg

kan du inte göra lök-challenge och filma och lägga upp?:) Tog du bort mig som vän på facebook? :( :(
puss och kram, ha en bra dag

2013-12-03 @ 22:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0