Tjing!

Förlåt så mycket att jag inte har bloggat. Har ju bara gjort videobloggar, men vet inte vad jag ska skriva om heller! xD Men en sak har jag nog inte skrivit och det är att Yohio ska spela på Fryshust, you know där jag går! :D SÅ JÄVLA BRA! Och jag och några Yohio fans ska se honom då! Haha kommer vara där kl 2 på dagen. Vi är ju lediga 2 maj då det är så ska vara där skitidgt! :D För den här gången ska jag vara längst fram! :D Men ja! Det är ju inte förns 2 maj, men ändå!!! :D Kommer göra videobloggar då som vanligt och ja då kommer jag nog ha min iphone 5 sför ska få en i födelsedagspresent! :D Och jag fyller ju år 15 april! ^^  Men ja!
 
Kl halv tre idag ska jag åka till Felicia! Sedan ska vi till heron city för där ska vi se Kevin Walker! xD Gillar inte han typ, men det är kul ändå! ^^ Och nu kommer det snart en videoblogg på follow me around i skolan! Och lite annat, sedan kommer jag radera allt på min iphone för den säger mine fullt hela tiden! Skitjobbigt, så det ska verkligen bli skönt att få en ny för då ska jag få 32 GB eller 46 GB på den! :D Men ja!
Kommer också göra en videoblogg när vi ska se Kevin och så! xD Så you know! ;)
 
 
Haha och idag så tog jag den här affischen som satt uppe vid bussen haha! :D
 
 
Här komemr lite bilder från idag! ^^
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0