1 dag kvar! :D

Nu är det brara 1 dag kvar och sedan smäller det! :D SKa ju se Takida imorgon på Cirkus. Ska bli så himle nice och kul! :D Ska träffa Felicia och FIlippa imorgon i Slussen halv sju och sedan ska vi ta färjan över excagt som förra gången, men den här gången är det ju på Cirkus inte Tyrol! :) Det ska verkligen bli skitkul! :D Ska ta med mig typ 250 kr så att jag kan köpa en massa kläder där! :D Felica ska ta med sig 700 kr haha! xD Sedan kommer man få det där plektrumet där man skriver aoutografen sedan och ja! :D Det ska verkligen bli så himla kul! :D Och vi ska somsagt göra en massa videobloggar där så håll utkik imorgon säger jag bara! :D Sedan när jag kommer hem så kommer jag ladda upp filmer från konserten som vanligt på min kanal som jag laddar upp alla filmer från olika konserter på. :) Hoppas ni prenumererar på den, den heter Mytheark! :) Så gå in på den och prenumerera!! Ni kan föresten få länken nu! HÄR är den! :)
 
Sa ju att jag skulle se Yohio 5 okt på Annexet och nu är det bokat! :D Ska se han med  Pulina. :D Ska bli jätteroligt! :D Hahah 192 dagar kvar. ;) Nej, men nu Takida först och sedan Takida och Stiftelsen festivaler i sommar och sedan Yohio! :D ;) Haha! :P Men vi hörs hörni. :) Bloggar mer imorgon! :D Det lovar jag! Hej då! :)
 
 
Ni kommer alltid vara det bästa bandet!!!!!!!!!! <3333333 Vad som än händer!!!!! <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0