Aka hem imorgon :(

Imorgon ska man aka hem!! :( Det ar sa himla trakgit!! Eller inatt egentligen!! :( Ah jag vill inte det. :( Men man ar jusom vanligt tvungen!!!! :( Jag vet ju vad som vantar nar jag kommer hem!!! :D Stiftelsen konsert!!! :D Nu ar det fan inte langt kvar, har raknat sedan i hostas haha och kommer inte fatta nar jag ar dar att jag ar dar!!! Det ska bli sa himla awesome!!! Jag kommer iflma ALLT  det lover jag och kommer lagga upp alla filmer och foton har!!! :D Kommer ta med mig bada kamerorna! :D Men ja; :)
 
Igar sa akte vi upp i Varldens hogsta byggnad och det var sa himla coolt! :D Fotade en massa saklart! Men ja. Bildbomd kommer nar jag ar hemma; :D Nu maste jag sluta for ska packa! :( Hej da! Nasta inlagg blir vall i sverige! :) En jatterolig resa har det varit iallafall! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0