Bio :)

Var ju på bio idag och såg Bäst före. Inte en av de bästa filmerna jag har sett. Har sätt bättre. :P Men den var väll rätt bra. :) Kankse inte en och recommendera. :P Men ja. :) Har inte gjort så mycket mer än det idag. :) Imorgonska jag försökta ta ut kaninerna i koppel och även träna de lite. Snön har ju börjat smälta bort så det börjar bli dags! Ska filma då också så filmer kommer upp. ;) Men ja. Har inte så mycket mer och säga än det! Hej då! :)
 
 
Haha Krille blundar. <3 Och Mattias kom inte med! :P Haha. xD

Kommentarer
Postat av: Erika

Hejsan, fin blogg! Jag rider också :D Kolla gärna in min blogg! ;)

2013-03-31 @ 23:07:16
URL: http://erikarider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0