En dag kvar!!!!

Tjing bloggen! :D Nu är det bara en dag kvar!!! Sedan är det konstertern! Eller egentligen två eftersom den är på kvällen, men den är ju i övermorgon och kan inte fatta det!!! :D :D :D Har ju längat så himla mycket och nu har jag räknat i 146 dagar och i övermorgon kommer jag ha räknat i 148 dagar!!! :O :D För 100 dagar sedan sa jag att det var 102 haha! :P Ja! xD
 
One Republic ska komma till Sverige nu och de ska spela på cafe opera på Torsdag när jag ska se Stiftelsen. Fan. Såklart ska det krocka när de äntligen är här med något annat. Men det här komemr ju bli grymt kul! :D
 
Nu har vi haft So och Sofia är sjuk. :( Saknar henne, så om du läser det här Sofia så saknar jag dig! Du måste komma imorgon! <3333 Trodde hon skulle komma idag, men hon gjorde inte det. :( Var tvungen att återställa min iphone för jag hade gjort någon inställning så att mina låtar blandades när jag lyssnade på musik och när jag skulle slå in pinkoden efter återställningen så gjorde jag fel så nu kan jag inte använda den. Så det är därför jag inte svarar på kik längre! Men ska fixa det ikväll. Det msåte jag! För videofyme, instagram och allt annat sådant funkar inte heller. Det funkar bara att lyssa på musik som tur är! Men måste fixa detför jag och Felicia ska och kommer bomda er med videobloggar på konsertern haha! :D Asså innan och sedan efter! Ska bli så himla kul! Och filmer och bilder komma komma upp efter. :D Längtar så himla mycket. Bara två dagar kvar!!!! :D Men nu måste jag avsluta. :) Hejdå!
 
 
Snart!!!!!!! :D :D :D :D

Kommentarer
Postat av: ZOOFIE: Sveriges största musikblogg

Du behöver inte vara ledsen över att Stiftelsen krockade med OR, för det var som sagt bara inbjudna som fick komma. Man kunde inte köpa biljetter till den spelningen. Och sedan var det dessutom 18-årsgräns.

Svar: Jag vet. :( Men ändå haha. :P Lite coolt att två band jag gillar komm till Sverige samtidigt. :D Men Stiftelsen var grymma!
Emelie

2013-03-15 @ 13:22:48
URL: http://zoofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0