Hej allihopa!

Nu är konserten slut! :( Har inte bloggat något för har bara varit nere idag och tänkt tillbaka till igår. :( Och vill inte att det ska vara slut! Nej, men det var så jävla kul alltså! Kan inte fatta att det var slut!!! Vi kommer inte ihåg att göra så många videobloggar för vi är så uppspelta haha så vi glömmer bort det. xD Så vi gjorde inga där inne på cirkus som vi tänkte göra. :P Hehe. xD Men ja! Nu är det slut! :( Men det blev en iallafall. ;) Det var en helt underbar kväll! Och igår var det andra gången jag såg de. :D
 
Vi vet inte om vi ska åka till Norrköping längre. Felicia får typ inte, me nvi såg att förra året spelade de på Huddinge festivalen och det är ju mycket närmre och Felicia bor där i Huddinge så då ska jag typ sova över hoss henne där och sedan ska vi se de! :D Längtar så himla mycket till sommarn!! Kan tiden inte bara rulla på?!?! Haha. :D Men ja!
 
Påskafton imorgon! :D Det är ju långfredag idag. :) Så skönt med påsklov alltså! :D Juste köpte en tröja där och ska visa det i en videoblogg och även andra Takida saker jag har som har varit en önskad video. :) Men ja. Nu ska jag avsluta. Glad påsk! :D
 
 
Älskar er!!! <3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0