Hemma från Dubai!

Då är man hemma från Dubai! :( Det var så himla roligt asså! Men skönt o va hemma också. :) Om bara 10 dagar står jag och Felicia äntligen där!!!!!!! :D :D :D Kan inte fatta det!!!!! Det är näst, nästa Torsdag!!!!!!!! Gud, har räknat i snart 148 dagar! Började då om ni undrar! :P Nu måste den här lilla tiden som är kvar gå skitfort!!! Sedan står vi där! :D Och kommer somsagt filma ALLA låtar! :D
 
Jag och Iza (hon som har bloggat medans jag har varit i Dubai) håller på och kollar på biljetter till när de ska spela på Cinderella men det verkar inte finnas! :( Sååå jäävla dålige!! :( VIlle ju se de då också!!! :( Skulle säkert bli jättekul!!! Konsert på en kryssning skulle ju inte vara dåligt, men sådant är livet! De måste spela på Cinderella flera gånger, då jävlar ska jag se de då! ;) Men vi ska typ ställa oss på kö ifall några avbokar och så! :D Så man får hoppas på det bästa!!! Men tur man ska se de snart nu då!! :D Men aja. Ska avsluta nu, hej då!!
 
 
SNART, SNART, SNART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Kakakalal

Kan du göra en till frågestund?:)

2013-03-05 @ 16:25:00
Postat av: Frida

Tjingixen sixten!

Svar: Tjingeling sixten!!!! :D
Emelie

2013-03-05 @ 20:10:46
URL: http://www.fridalm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0