I wan´t summer!!!

Längtar så sjukt mycket till sommarn! :D För nu är det nämligen bestämt att jag, Felicia och en annan kompis som jag har lärt känna på facebook som heter Iza att vi ska åka till henne (hon bor i Norrköping) och sova över hoss henne och sedan ska vi gå på en festival där. Eller kanske till och med två! :D Vi får se! Men båda är iallafall tre dagar och det ska bli så sjukt nice!!! Stiftelsen ska vara på peace and love och det var ganska nära henne så vi får se om vi tar oss dit också i sommar. ;) Hon känner nämligen han som startade den festivalen och hon får gratis vippbiljetter och då får man träffa typ alla artister som spelar där! :D Så jag kommer få träffa Stiftelsen där! :D Så himla roligt! :D Och sedan ska vi på en festival som Takida kommer spela på! :D Haha vi kommer bara se typ de och sedan drar vi! ;) Haha! xD Ne, men typ. :P Orka se de andra! Men ja. Så längtar sååå mycket till sommarn asså!!! :D Vill ha sommar nu!!!! Men snart är det ju konsert igen! Excagt en vecka kvar ochd et ska bli så himla roligt! :D Kan inte fatt a att jag ska få träffa Takdia igen!! :D :D Så himla awesome alltså! Och jag har kommit på en supersmart ide att jag kommer sätta på min videokamera på filmning och fälla ihop den så att de andra tror att den är avstängd, sedan kommer jag filma när de säger hej och när jag får deras aoutografer! :D Så smart vah?! :D Men ja! :D Nu ska jag avsluta. :) Hej då! :)
 
 
Längtar!!!!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0